Wednesday, October 29, 2008

A végén még lesz belőle valami

Ma válaszolt a konzulensem. Azt írta, a szakdolgozatom aránylag rendben van. Még meg kell írnom az utolsó fejezetet, az összefoglalót, átnézetni angolságilag egy angol anyanyelvivel, aztán intézhetem is a leadást. Már van kiszemelt áldozatom, aki kinyomtatja, bekötteti és eljutattja az egyetemre nekem a nagy művet. :) Aztán lehet venni a repülőjegyet januárra, az államvizsgára...

Ma mentünk volna Board Games Night-ra, azaz Társasjáték est-re, de elkéstünk, és mivel valószínűleg mi lettünk volna az egyetlen érdeklődök, nem volt ott senki, mire odaértünk. Kár, mert már beleéltem magam egy kis társasozásba.

Itthon aztán párom leült dolgozni, én pedig diplomázni, meg blogolni. Most már lassan elhúzunk azért azt hiszem aludni, mert kezd későre járni, és holnap is szeretnénk korán kelni - legalább aránylag. Hogy aztán napközben legyen idő mindenre, mert pénteken Halloween házibuli, és a péntek emiatt, legalábbis nekem, az előkészületekről fog szólni.

No comments:

Post a Comment