Friday, October 31, 2008

Halloween

Ma este volt a Halloween party Jenn-nel Wes-zel, a barátjával. Én délelőtt még a diplomámmal foglalkoztam kicsit, aztán még elrohantam gyorsan könyvtárba meg a városba csokiért és disznóhúsért holnapra.

Aztán elkezdtem itthon sütni, főzni, takarítani meg miegymás. Készítettem töltött tojást, vaníliás kiflit kis tök, feketemacska, bagoly és denevér alakban. A terv az volt, hogy csinálunk egy sütőtöklevest is a faragott tökök belsejéből, Jenn pedig hozott valami mexikói cuccot.

A tökfaragással lassan haladtunk, ráadásul annak ki sem szedtük a húsát. Jenn befejezte a saját tökjét, de én csak egy szemet faragtam a sajátomra.. Párom egy másik tökött kibelezett, és a hús egy részét felvágta, elkezdtük megfőzni. De egyrészt nem volt itthon hozzá fehérbor, másrészt sokáig tartott, harmadrészt úgy döntöttünk, hogy inkább csak a mexikói cuccot, Tamale-t eszünk. Megterítettük az asztalt, megvacsiztunk.

Aztán jónéhány nassi: pattogatott kukorica, frissen sült tökmag, M&M's, csokik és Candy corn (tipikus amerikai cukorka, olyan, mintha kukoricaszem lenne) társaságában leültünk filmet nézni. A 'Nightmare before Christmas' - Rémálom Karácsony előtt c. animált filmet néztük meg. Nem igazán tetszett sajnos, de legalább nem volt túl hosszú. :) Aztán még dumáltunk kicsit, majd Jennék elhúztak.

Utána kicsit rendberáztuk a konyhát, leszedtük a pókhálókat, és elraktuk magunkat holnapra. Holnap lesz a Neighborhood lunch, és azt ígértem, hogy viszek valami magyart. A terv, sertéspörkölt galuskával. Holnap reggel kell megfőznöm, a 'party' 11:30-kor kezdődik.

No comments:

Post a Comment