Sunday, October 26, 2008

NFL Game & Tailgating

Ma reggel korán keltünk, kb. fél 8-kor. Akkor lázas pakolásba és reggelizésbe kezdtünk. Ma megyünk meccsre, és előtte még szeretnénk tailgate-elni, vagyis grillezni meg minden. Összeraktunk mindent, felöltöztünk jó melegen, nehogy fázzunk a szeles San Francisco-ban. Aztán elindultunk, útközben felkaptuk Jason-t, párom egyik kollegáját is.

A stadiont könnyen megtaláltuk, a parkolók kicsit nehezebben mentek, de végül azzal is elboldogultunk. Nem betonozott, csak földes parkolóban találtunk helyet, e jó volt az is. Nem sokkal később megérkezett a másik autó is még két fővel, aztán a hatodik srác is megérkezett. Sütöttünk hamburgert, ittunk Pina Collada-t, meg egyesek sört vagy narancslevet. Aztán bementünk a meccsre. Hosszú sorbanállás és biztonsági ellenőrzés után bejutottunk, felmentünk a helyünkhöz.

A stadion aránylag tele volt, de azért nem egészen. Teljesen vegyesen votlak a kék (Seattle Seahawks) és a piros (San Francisco 49ers) drukkek mindenfele, teljes békében. A légkör a meccsen jó volt, én a meccs helyett főleg az embereket és az árusokat nézegettem. Árultak limonádét, jegesteát, kólát, néha vizet, fagyikat és vattacukrot. Illetve kint lehetett venni sült krumplit is, azt vett is az egyik srác, fincsi volt.

Elmentem mosdóba is. Az olyan tiszta és rendes volt, hogy teljesen ledöbbentem. A mosdónak két oka volt. Az egyik a természetes. A másik, hogy nagyon melegem volt. Ugyanis a hosszú ujjú pólóm alá én még felhúztam egy alsótrikót is, nehogy fázzak. Erről szó sem volt, a nap ezerrel sütött, párom arca le is égett. A mosdóban ezt az alsótrikót vettem le..

A meccs után visszasétáltunk a parkolóba, de nem ültünk be az autóba. Elővettük a székeket és a maradék hamit, muffint, miegymást. Még egy órát kb. ott beszélgettünk, megvártuk, amíg eloszlik a tömeg, és ki tudunk menni a parkolóból.

Mire hazaértünk, nagyon fáradtak voltunk. Mintha egész nap kirándultunk volna, vagy valami hasonló aktív tevékenységet műveltünk volna. Pedig nem, csak itt, meg ott, meg amott ücsörögtünk néhány órácskákat. :)

Párom kollegája egész sok képet és videót készíett, az ő Picasa oldalán megnézhetitek ti is, ha IDE kattintotok.

No comments:

Post a Comment