Monday, October 6, 2008

Ismét San Francisco

Ma is San Francisco-ban jártunk. Megnéztünk egy tengeralattjárót belülről. Roppant érdekes, és számomra félelmetes volt. Pedig ez állítólag még egészen nagy és luxus-kivitel.

Azután megnéztünk jónéhány souvenir boltot, a srácok vettek is ezt-azt, és végül rengeteg póló-boltban jártunk. Abból is valami rengeteget zsákmányoltak. Én is vettem egyet magamnak (majd megmutatom képen).

Aztán elmentünk még a Macy's-be, de mivel annak külön épületben van a férfi és női ruházata, számomra egy idő után nem volt túl érdekes a dolog. A fiúk hosszas töprengés után ott is vettek ezt-azt. Aztán átmentünk az Apple Store-ba, hogy a másik srác is beszerezzen egy iPod-ot. Akkor már jó hideg volt, még kölcsöndzsekiben is fáztam.

Mire visszamentünk a kikötőhöz vacsorázni, már minden zárva volt. Akkor mondtam a srácoknak, hogy talán elmehetünk a Hooters-be vacsorázni, mert úgy emlékeztem, hogy van egy a közelben. Így is lett, ott ettünk hamburgert, és én az egyik sráccal még egy csokitortát is elfeleztem.

No comments:

Post a Comment