Friday, October 3, 2008

Meglepetés

Ma reggel mentem megint dolgozni a GRPG-be. Ma GPS-es óra volt, úgyhogy jó sokat sétáltunk fel-alá a parkban, kis dobozkákat keresgélve a GPS segítségével. Most csak kísérő voltam, minden adag gyerekhez járt egy felnőtt is, ő volt az irányító. Ez így sokkal jobban tetszett nekem.

Óra után Lindával, a kolleganőmmel, átmenünk a Panera Bread-be ebédelni. Én finom hagymalevest ettem és utána szendvicset. Most nem almát kértem köretnek, hanem kenyérkét a leveshez. Roppant finom volt, nem bántam meg a döntést.

Aztán hazafele beugrottam vásárolni egy Trader Joe's-ba, vettem általános hamit. Utána eszembe juott, hogy meglátogatok már egy közeli szláv vagy lengyel boltot is, a napokban felírtam magamnak néhány címet. El is mentem egy 'Slavic Shop' névre hallgató helyre. Főleg orosz áruik vannak, de találtam Milka és Kinder csokit, magyar turistaszalámit, európai túrót, füstölt szalonnát és egyéb csinos husikat. De vettem gyorsan Vegetát és Sült csirke fűszersót is, meg zacskós levest, Podravka-t. Örültem a boltnak, a túró nekem nagyon hiányzott már.

Aztán itthon voltam, délután levittem a lányokat járni egyet. Expi élvezte a sétát, és utána nagyon kaparta az ajtót, meg rángatta a kilincset, hátha sikerül kijutnia. De szerencsére mióta megcsináltuk az ajtót, nem lehet csak a kilinccsel kinyitni belülről sem.

Aztán vártam páromat, hogy majd hazajön, és eszünk vacsira finom túróscsuszát - igaz, masnitésztával, de legalább igazi túróval. :) De nem jött. Sokáig. Aztán egyszercsak, kb. éjfél tájban megérkeztek a srácok. Úgy volt, hogy holnap délután érnek vissza Napa Valley-ből. De nem kaptak szállást, úgyhogy visszajöttek még most az este. Megmutatták a fényképeket, amiket készítettek az elmúlt napokban - szép helyeken jártak. Aztán fél kettő táján párom is hazaért. Kicsit beszélgettünk még ötösben, aztán elpakoltuk magunkat másnapra.

No comments:

Post a Comment