Saturday, November 15, 2008

Repülőjegy vétel

Reggel reggeli nélkül kezdtük a napot. Egészen délutánig úgy is maradtunk, addigra már az ebédet is kihagytuk. Na jó, én két ütemben elfogyasztottam két szelet lekváros kenyeret, de azért se reggelinek, se ebédnek nem hívnám azokat, csak életmentésnek.

A repülőjegy kérdést próbáltuk kibogozni. Hogy mikor utazzunk, hogy ketten utazzunk, vagy csak én, hogy a macskákkal addig mit csináljunk amíg mindketten Magyarországon vagyunk.. Végül kitaláltunk mindent. Én utazom január 2-án, párom január 22-én jön utánam, aztán január 28-án jövünk vissza. A macskák azt az egy hetet majd panzióban töltik.

Aztán amikor megvoltak a jegyek, akkor foglaltunk még helyet rajtuk magunknak, és azt próbáltuk kitalálni, párom hogy tud az utazása reggelén tömegközlekedéssel kijutni a reptérre. Rá kellett jönnünk, hogy értelmesen sehogy.. Úgyhogy megint reptéri parkolás lesz. Ami nem is gond, mert 28-án jó későn érünk haza, akkor is kb. az autó az egyetlen esélyünk a hazajutásra.

No comments:

Post a Comment