Wednesday, November 19, 2008

Interview with Puja

Ma volt egy interjúm egy "recruiter"-rel (talán fejvadász). Megtalálta az önéletrajzomat egy álláskereső oldalon, ahova én töltöttem fel. Majd meglátjuk, lesz-e belőle további dolog. Egy irodába keresnek recepcióst, a munkaköri leírás alapján pont tökéletes lenne nekem. Az egyetlen gond, hogy valószínűleg hamarosan kezdeni kéne és teljes állás, ami most nekem nem igazán jöhet szóba, mert akkor nem hiszem, hogy értelmesen fel tudok készülni a vizsgára, és az sem valószínű, hogy egy hónap munka után elengednek egy hónap szabira. :) Az interjú San Mateo-ban volt, úgyhogy ma egész sokat autóztam a 101-on. Odafele még OK volt a dolog, akkor egészen kevesen voltunk az úton. De visszafele a legnagyobb csúcsforgalomban jöttem, azt nem élveztem annyira. De minden gond nélkül megoldottam a dolgot. :)

No comments:

Post a Comment