Tuesday, November 4, 2008

Autópályán

Ma kimerészkedtem számomra eddig ismeretlen autópályákra. Az történt ugyanis, hogy a német vendégek közül az egyik talált magának az interneten egy bőrdzsekit, és kért, hogy vegyem meg neki, majd postázzam is el. Emiatt el kellett mennem a Macy's-be, és gondoltam most autópályán megyek, nem a hosszú és lassú kerülőutamon. Kicsit nagyon aggódtam először, hogy mi lesz, de nem volt semmi. Viszont a pálya meglepően tömött volt a nap kellős közepén.

Sajnos viszont nem jártam sikerrel, a boltban nem volt a dzsekiből, pedig az internet szerint kellett volna.. Sebaj, azért ha már ott voltam a bevásárlóközpontban, bementem a Lush-ba venni szilárd testápolót meg arctonikot. Kaptam ajándékba friss arcpakolást, amit a hűtőben kell tárolni, és kb. 2 hét alatt le is jár. Kíváncsi vagyok, milyen lesz, majd kipróbálom.

No comments:

Post a Comment