Saturday, November 8, 2008

Ez is, az is

Amíg párom a holnapi NFL meccseket próbálta kibogozni, mármint hogy melyikeket is fogjuk látni, én haladtam egy kicsit a piros táskával, aminek pár hónapja álltam neki. Vasaltam bele még egy adag közbélést, hogy szilárdabb legyen, és elkezdtem a cipzáros zsebét. Most csak a gombostűs részeket intéztem el, a varrógépet nem ástam elő a dobozából. Az NFL meccs bogozás pedig azért nehéz feladat, mert három forrásból (a tv-ben levő műsor, és két műsor az interneten) három különböző információt kaptunk.. Úgyhogy holnap szerintem tele lesz meglepetésekkel a nap. :)

Aztán este filmet néztünk, nagyon profi, Blu-ray DVD-n. A Carib tenger kalózai c. trilógia második részét láttuk. A film harmadánál bekapcsoltuk az angol feliratot, mert nem igazán értettük, hogy miről van szó. A felirat segített, a nyavajás kalózok folyton a bajszuk alatt motyognak rossz angolsággal, nehéz érteni őket..

No comments:

Post a Comment