Sunday, November 30, 2008

Adventi koszorú

Ma jó későn reggeliztünk. Aztán én elmentem boltba hamiért a további napokra, meg beugrottam a Michaels-be is, hogy vegyek gyertyát az adventi koszorúhoz. Három lila és egy rózsaszín gyertya volt a terv, de azt egyáltalán nem találtam. Nagy sokára négy pirosat sikerült levadásznom, de nem igazán tetszettek. Éppen szalagot keresgéltem, hogy valahogy csinosabbá varázsoljam őket, amikor eszembe jutott, hogy a Michaels-nek van esküvői részlege is, gondoltam ott talán találok aranyszínű gyertyát. Találtam néhányat, 3 jó méret volt, a 4. túl hosszú. Nem baj, elhoztam, majd otthon levágom.

Így is lett, itthon levágtam a hosszú gyertyát. Amíg csak gyakorlásból faragtam az alját, szépen hasadt a gyertya, ahogy akartam. Aztán amikor élesben ment a dolog, akkor természetesen rossz helyen tört meg, egy jó nagy része leesett a gyertyának. Azt kitöltöttem levegőre száradó gyurmával. És hogy mindezt eltakarjam, a gyertyák aljára szalagot kötöttem. A koszorú végül egész csinosra sikeredett annak ellenére, hogy az alapja vékony műfenyő, és a gyertyák leginkább jófejségből maradnak a helyükön.

No comments:

Post a Comment