Wednesday, November 12, 2008

Fremontban

Fremont aránylag messzebb van tőlünk, odáig én nem szoktam egyedül elmenni. Viszont nemrég ott vettünk az NFL meccs előtt néhány műanyag sámlit, és én most azokat visszavittem. Ugyanis a Lowe's mellett (ahonnét a sámlik származnak) van ott egy Staples (ápisz) és egy Jo-Ann (röltex) is. Két utóbbi jobban érdekelt, úgyhogy összekötöttem a kellemest a hasznossal. A Staples-ben csak egy csíkos füzetet vettem, az angol államvizsga tételeknek. A Jo-Ann-ben eltöltöttem több órát, és onnét is csak egy kicsi anyaggal távoztam. Hogy mivel, az titok, mert ajándék lesz belőle. Pedig a kínálat hatalmas, most sokmindent 30-50%-os kedvezménnyel árultak, de mivel nem jöttem rá, hogy miből mit tudnék varrni, csak azt vettem, ami az eredeti tervben is szerepelt.

Aztán itthon délután-estefele megnéztem, hogy hogyan halad a UPS küldeményem. Jobban, mint gondoltam. Magyar idő szerint péntek délre ígérték a kiszállítást. De látom ám, hogy magyar idő szerint szerda hajnalban már Budapestre érkezett a boríték. Ha minden igaz, akkor ezt csütörtök reggel ki is szállítják szüleimnek, ami jó hír, mert akkor még valószínűleg pénteken le tudják adni a diplomámat.

No comments:

Post a Comment