Monday, November 10, 2008

Újabb háztartási eszközök

Reggel a könyvtárban kezdtem, visszavittem egy adag fonológia és morfológia könyvet. Aztán elmentem a 'Lion Food' nevű helyre - csupa kíváncsiságból szeretek újabb és újabb élelmiszerboltokat megnézni. Ez egy kínai bolt, de nem olyan jó, mint a 99 Ranch, és az közelebb is van.

Aztán beugrottam egy Michael's-be, mert a múltkor kaptam egy 50%-os kupont - egy termékre. Találtam tortaformát, 3 db 3 méretben és csinos. Azt már tudom, hogy almáspitét, gyümölcstortát és quiche-t (finom francia cucc, nem nassi, rendes hami) akarok benne sütni. Ja, meg majd pumpkin pie-t is, Thanksgiving környékén.

Aztán itthon körbenéztem a neten, és rendeltem végre egy elektromos vízforralót. Már jó ideje hiányzott, csak mindig halogattam a dolgot. Megrendeltem, legkésőbb jövő hét szerdáig állítólag megérkezik.

Aztán estefele levittem az Expit sétálni egyet. Örült neki nagyon. Valamiért most nem a zöldben sétált, hanem a folyosókon. Én nem bántam, ott kényelmesebben tudtam olvasni, jobb volt a világítás. Épp amikor jöttünk haza, ért haza párom is. Felkaptunk néhány kolbászt a hűtőből, és megsütöttük lent a grillen. Addig itthon megfőtt hozzá a krumpli, azt már csak pürésíteni kellett. Ja, és volt hozzá finom csemege uborka is. Legutóbb találtunk a Safeway-ben, az idegen nemzetek konyháinál.

No comments:

Post a Comment