Thursday, September 11, 2008

Utolsó nap a Stanford-on

Reggel elvittem páromat dolgozni, úgyhogy "meghívott" reggelizni. Szokás szerint finomakat ettünk, mindig a választás a nehéz, mert sok fincsi dolog vna kitéve.

Ott csomagoltam magamnak ebédre egy 'Breakfast burrito'-t és egy muffin-t. A Breakfast burrito abban különbözik a többi burrito-tól, hogy ezt reggelire eszik és a fő töltelék a rántotta benne, amit aztán néha kiegészítenek gombával, kolbásszal, akármivel.

Ma járt le az olvasójegyem a Stanford-on, ha akarok még menni később, akkor meg kell hosszabbítanom. Egyelőre azt hiszem, hogy talán nem lesz rá szükség, de majd meglátjuk.

Aztán amikor végeztem a könyvtárban, visszamentem páromért a munkahelyére. Éppen vacsoraidőben érkeztem, úgyhogy ott vacsoráztunk. Kint ültünk le, aminek nem örültem igazán, nekem már hűvös volt addigra. Mostanában már csak napközben van igazán meleg, reggel és este elég hideg van. Gondolom vége a nyárnak, és ezt itt is érezni.

No comments:

Post a Comment