Friday, September 5, 2008

Csupha hami

A kedvenc szakácsom a Food Network-ön új sorozatot kezdett "Feasting on Waves" címmel. A mai epizódban nem utazott sehova, hanem a saját konyhájában, a közeli áruházakban beszerezhető eredeti alapanyagokból készített vmi thai különlegességet. Jól nézett ki a cucc, egészen addig, amíg nem rakott bele shrimp-et (rákocskát). Kíváncsi vagyok a többi epizódban milyen távoli tépek milyen hamiját készíti majd el.

Ma voltam Safeway-ben, és találtam igazi magyar Univer tormát. Nagyon ledöbbentem, de gyorsan megvettem. Annál jobb torma nincs egy kis virslihez (Frankfurter, ahogy itt hívják akármiből is készül, legyen az csirke, marha, sertés vagy ezek vegyesen), vagy sült kolbászhoz.

A piacon pedig kaptam német kenyeret, barnát. Igazi kenyér, kéreggel, kenyér formában, megfelelő méretű lukakkal, jól laktat, nem édes, nem savanyú, egyszerűen csak igazi finom kenyér. :)

A túrót és a búzadarát továbbra is keresem, de ha így haladok, hamarosan meglesznek azok is. A lengyel boltokat még nem néztem meg, és állítólag érdemes San Francisco-ban az orosz piacot is meglátogatni ilyen ügyben.

No comments:

Post a Comment