Wednesday, September 17, 2008

Bevásároltam

Ma elmentem a WalMart-ba, megnézni, hogy ott kapok-e függönyanyagot. Mázlim volt, találtam egy anyagot jó áron, ami tetszett, és szerintem páromnak is fog. Megvettem. Mint később rájöttem, fele annyit vettem, mint kellett volna, mert ez nem duplaszéles anyag. Nem baj, majd holnap megveszem a másik felét is.

Vettem egy állólámpát is. Már nagyon hiányzott a lakás több szobájából is, mert mennyezeti világítás csak a konyhában és az étkezőasztal felett van. Itt nem divat annyira a csillár, inkább álló- és asztalilámpákat használnak.

Aztán este elmentünk a The Saddle Rack-be. Megint új táncot tanultunk, de most a tanítás után volt néhány tánc, amit már ismertünk, úgyhogy beálltunk mi is. Nem mondom, hogy tökéletesen ment, de azért nem voltunk rosszak.

No comments:

Post a Comment