Saturday, September 27, 2008

Újra San Francsico-ban

Ma reggel/délelött ismét elmentem a srácokkal San Francisco-ba. Párom itthon maradt, nem volt túl sok kedve a dologhoz. Először az Aquarium-ban tettünk egy túrát, az számomra roppant érdekes volt. Először mindenféle kicsi halakat, és különleges tengeri növényeket láttunk kisebb-nagyobb akváriumokban

Aztán bementünk egy alagútba, aminek az oldalai és a teteje átlátszó volt, víz volt benne, valamint halak, egyéb tengeri állatok és tengeri növények. Voltak ott cápák, tengeri csillagok meg mindenfélék. Láttam tengeri csillagot, amint éppen eltüntetett egy kishalat a "gyomrába" - nagyon ügyesen csinálta. A tengeri csillag egészen máshogy néz ki, mint én elképzeltem. Az ágai mozognak, és az alagút falán rendszeresen úgy festenek, mintha valaki csak jól odadobta volna őket.

Az alagút után és az ajándékbolt előtt, az 'Állatsimogatóban' találtuk magunkat. Valami furcsa lapos halat, és egy kis foltos cápát lehetett megsimogatni, megérinteni. Később még tengeri sünt és tengeri csillagot is lehetett érinteni. Nagyon érdekesek voltak, a sünnek a tüskéin kívül vannak sokkal puhább kiállói is.

Az akvárium után biciklit béreltünk, és áttekertünk a Golden Gate hídon Sausalito-ba, a túlsó felén levő kisvárosba. A hídon roppant hideg volt, én nagyon örültem a kapucnis pulcsimnak, abban nem fáztak a füleim. De gyönyörű volt a kilátás a hídról, nagyon élveztem a dolgot. Sausalito-ból komppal jöttünk vissza egy csomó biciklis társaságában. A komp út majdnem egy óráig tartott, és mivel teljesen sötét volt, kb. semmit nem láttunk.

No comments:

Post a Comment