Wednesday, September 10, 2008

Érzem én, hogy Amerikában vagyok

Megérkezett a hajszárító, amit rendeltem. Jött mellé néhány kihagyhatatlan ajánlat: 12 üveg bor ajándék dugóhúzókészlettel, majdnem ingyenes pecsétkészítés és kávéfőző-termosz-kávé szett. Miután ezeken átjutottam, elérkeztem a hajszárítóhoz is szép lassan. Csinos és jó erősnek tűnik. Majd holnap kipróbálom rendesen, most csak bedugtam a konektorba, hogy egyáltalán működik-e.

Kaptam megint hírlevelet a Whole Foods-ból, receptekkel. Az egyiknek tetszett a címe, meg is néztem: Zabpelyhes palacsinta (konyhablogon a leírás). A receptet lehet értékelni, hozzá lehet szólni. A recept tetején ott van, hogy két személyre szól, majd szépen leírják, hogy hogyan kell 5-5 palacsintácskát kisütni. Ezek után az egyik hozzászólás: Azt szeretném kérdezni, hány palacsinta egy adag? (Na, ekkor éreztem nagyon, hogy Amerikában vagyok... :) Szerencsére valaki válaszolt: Készísd el a hozzávalók feléből, az tuti egy adag lesz. Viszont a receptben egy tojás van... Nem tudom, azt hogy fogják elfelezni, de engem is érdekelne. :)

Ma is voltunk este a The Saddle Rack-ben. Először Cowboy twist-et tanultunk, kb. 5 perc alatt. Az nem volt túl izgalmas. Aztán jött egy másik tánc, az Drifter névre hallgatott. Az már sokkal jobban tetszett, és azt szoktam látni, hogy táncolják, amikor csak buli van, és nem oktatás.

No comments:

Post a Comment