Sunday, September 28, 2008

Függöny került a szekrényajtóra

A fiúk ma ismét elmentek San Francisco-ba kirándulni, mi itthon maradtunk. Én megvarrtam a függönyt a hálószobába, a szekrényajtóra. Már nagyon hiányzott oda. Két ajtó ott ugyanis egymásra nyílt, így aztán a szekrényét leszedtük - az most a másik szobában lakik.

Vettem a napokban csinos anyagot, azt szegtem be, meg felerősítettem rá a függönykarikákat. Párom közben kitalálta, hogy a gipszkarton falba (mert itt szinte csak az van) hogyan lehet felerősíteni a karnist. Kiderítette, hogy vannak bizonyos megerősítési pontok a fal mögött, azokba lehet fúrni. Ezeket mágnessel találtuk meg. Abban futnak a vezetékek is, így aztán amiatt nem kell aggódnunk, hogy eltalálunk egyet.

Egyébként pedig főleg NFL ment a tv-ben, amit párom hol nézett, hol csak hallgatott, vagy még azt sem, hanem inkább csak alukált mellette.

Aztán amikor este hazajötteka srácok, elmentünk egy Chipotle-ba mexikóit enni. Hatalmas burrito-t adnak ott mindig, én most nem is bírtam megenni az egészet. A srácok jártak a golfpályán, ahol majd akarnak játszani, vettek is csini golflabdát meg egy-két apróságot.

No comments:

Post a Comment