Thursday, September 25, 2008

San Francisco

Ma reggel párom dolgozni ment, én pedig a fiúkkal bementem San Francisco-ba. A kikötőben sétálgattunk főleg, pár óra alatt készítettek többszáz fényképet is. Jó turisták, jó volt velük várost nézni, bár a parton nekem néha igen hűvös volt.

Ebédelni beültünk egy szerintem turistacsapda helyre, de a lazac finom volt, nem bántam nagyon. :) Ott láttunk rengeteg fókát is, kint feküdtek mindenféle palánkokon a vízben. Folyamatosan dumáltak, néha össze is kaptak egymással. Viszont érdekes volt látni, hogy milyen ügyesen másznak ki a vízből, fel a palánkra.

Aztán lementünk a Golden Gate hídhoz is, gyönyörű időnk volt, nagyon jól látszott a híd. Ott is készült még egy nagy adag kép. Aztán szép lassan hazaindultunk. Aránylag későn értünk haza. Tartalmas, szép volt a nap.

No comments:

Post a Comment