Tuesday, May 13, 2008

Gugli reggeli

Ma reggel párom munkahelyén reggeliztünk. Éppen szembejött néhány ismerős, úgyhogy végül kb. 8-an ültünk az asztalnál.

A kínálat teljesen ledöbbentő volt számomra, kétszer körbejártam, mire úgy-ahogy eldöntöttem, hogy mihez is van kedvem. Először szereztem magamnak egy smoothie-t és közben sütöttem egy waffle-t (gofrit). Aztán később még felkaptam egy áfonyás palacsintát is. De volt ott szendvics, rántotta, omlett (te választod a tölteléket), gyümölcs egyben és darabolva, müzli, tea, kávé, ásványvíz, héjában sült krumpli, sült kanadai bacon, kolbászkák, sokféle péksütemény...

Reggeli után párom sietett meeting-re, én pedig felfedeztem a környéket. Nem messze volt egy Jo-Ann röltex, ahova már nagyon rég el akartam jutni. Sok-sok anyag van ott, sokkal több, mint a Quilting Bee-ben. (Bár ott meg több a szebb anyag, mert kb. csak az van.) Természetesen spájzoltam is egy kicsit, terveim vannak, de majd csak akkor mesélek, ha már a megvalósítás felé haladok. :)

Aztán elmentem Esther's German Bakery-jébe. Ott vettem mindenféle csinos zsömléket és egy fekete rozskenyeret. Jártam még egy PetSmart-ban is, vettem a lányoknak olyan kutyapórázt, ami automatikusan visszahúzza a felesleges pórázt, hogy ne a földön lógjon. Amikor a pénztárosnak mondtam, hogy macskát sétáltatunk, nem kutyát, azt hiszem megingott a hite abban, hogy teljesen épeszű vagyok, de ez van. A lányok szeretnek sétálni. :)

No comments:

Post a Comment