Monday, May 5, 2008

Whole Foods

Ma koradélután elugrottam az egyik Whole Foods Market-be. Nincs túl közel, de néha megéri arra járni. Aránylag igyekezni akartam, de így is sikerült több, mint egy órát eltöltenem ott. Vettem bőven mindenféle szép bio zöldséget és gyümölcsöt (őszibarackot, almát, körtét, paradicsomot, kelkáposztát, lilakáposztát, krumplit, petrezselymet, kiwit, epret, zöldspárgát, avocado-t, lime-ot), igazi kenyeret, csinos hamburgerzsömlét, lisztet sütihez, müzli alapanyagot, risotto-hoz való rizst, husikat, csirkemájat, tejet, vajat, kukoricapelyhet. A sajtokat és a különböző olívabogyókat most kihagytam, de így is megtöltöttem rendesen a kocsimat. De nem bántam meg, szép és finom holmikat hoztam, most aztán lehet jókat főzni. :)

Este táncóra volt, ma éppen angolkeringőt tanultunk. Hol egész jól ment a dolog, hol teljesen összekevertem a lábaimat, de aránylag azért meg voltam békélve a tánccal. A tanárnő aranyos, de néha nem méri fel egész jól, hogy mit is tud kezdőknek megtanítani, úgyhogy megpróbálkozott a feles forgással. Aztán amikor látta, hogy nagyon nem megy az nekünk, akkor megtanította helyette inkább a negyedes forgást. :) Jövő héten is ez lesz, remélem akkor már ügyesebb leszek.

Vacsorára a csirkemájat sütöttem meg bacon-be göngyölve, finom friss kenyeret ettünk hozzá. Illetve csináltam egy kis guacamole-t is az avokado-ból, amihez chips helyett darabolt pita kenyeret ettünk.

No comments:

Post a Comment