Monday, May 12, 2008

Szülinap

Na nem az enyém, nem páromé és nem is a macsekoké. Nicoláé, de részben velem ünnepelte. Még tegnap este megbeszéltük, hogy ma reggel 9-kor találkozunk és megyünk konditerembe. De fél kilenckor felhívott, hogy inkább csak fél 10-kor találkozzunk és csak ússzunk egyet, mert előbb nem ér rá. Rendben gondoltam, akkor majd itthon tornázom. (Ez ugyan elmaradt, de reggel még megvolt bennem a szándék.)

Találkoztunk is a szokásos helyen. Nicolánál volt egy papírzsák és benne pezsgő (valójában csak habzó bor, de az is finom), narancslé és eper. Ugyanis náluk hagyomány a családban, hogy a szülinapos reggelire narancsleves pezsgőt iszik és hozzá epret eszeget. Gondolta, ezt megosztja velem. Elmentünk a medencéhez, úsztunk is egy kicsit, de főleg csevegtünk. Aztán átültünk a Jacuzzi-ba, Nicola kitöltötte az innivalót, fogyasztottuk az epret és eldumáltunk vagy egy órát ott is.

Aztán amikor már nagyon melegünk volt a Jacuzziban és a napon is, hazamentünk mindketten, hogy másfél óra múlva újra találkozzunk és elmenjünk az egyik közeli bevásárlóközpontba. Nicola kinézett magának egy kardigánt, én pedig tervek nélkül indultam útnak. Most ő vezetett, elkérte a barátjától az autót. Az első boltban ahova betévedtünk véletlenül, Nicola vett egy farmert én pedig egy csíkos városi rövidnadrágot. Éppen legalább féláron volt mindkét darab. Utána még beugrottunk egy másik butikba, ahol a kinézett kardigán lakott, bekukantottunk a Lush-ba, aztán sietni kellett haza, mert Nicolának randija volt a barátjával.

Én itthon kicsit rendetraktam, aztán nem sokkal később jött párom is, mentünk táncolni. Ismét angolkeringő volt, mindössze négyen voltunk az órán. De nem bántam, legalább tanultunk sokmindent. :) Jövő héten még egy angolkeringős óra lesz, aztán júniusban újra latint táncolunk.

No comments:

Post a Comment