Friday, May 16, 2008

Geo-Caching

Ma (legalábbis számomra) új program volt a munkahelyemen: geo-caching, vagyis "kincskeresés" GPS-szel. A gyerekek ugyan kincs helyett csak kérdéseket találtak a dobozokban, de azért így is élvezték a dolgot. 5-6 fős csoportjaink voltak, mi csak kísértük őket, a gyerekek csináltak mindent. Volt mindenkinek feladata a csoportban, volt aki szemetet szedett, volt aki navigált, volt aki a kérdést olvasta fel, más valaki a választ jegyezte fel az útinaplóba. De nem volt könnyű kordában tartani a csoportom tagjait - egy idő után nem is igyekeztem nagyon, hagytam őket lazítani. Nagyon meleg is volt, a gyerekek folyamatosan itták a jeges vizet ill. egy-egy csapnál gyorsan lelocsolták a kobakjukat is.

Munka után hazasiettem, olvadozni a melegben. Párom későn jön majd haza, ma búcsúztatják a kollegáját, aki Zürichbe költözik és most nálunk aludt két éjszakát. Este, amikor már nem volt olyan kánikula idő, vasaltam kicsit, meg közben néztem mindenfélét a tv-ben. Aztán éjfélkor eltüntem aludni, párom és kollegája még sehol. Gondolom, majd csak jönnek valamikor, vagy telefonálnak, ha mégis be kell mennem értük.

No comments:

Post a Comment