Thursday, May 29, 2008

Macskafelvétel

Reggel korán ébredtünk, úgy 6 óra körül. Pedig tegnap este (vagy inkább ma hajnalban) jó későn feküdtünk le. Sajnos működik a jet-lag, még kell egy kis idő, amíg átállunk. Kihasználtuk viszont a korai ébredést. Reggeli után elvittem páromat dolgozni, aztán mentem tovább a macsekokért. Most beengedtek a ketrecekhez. A lányok épp bent voltak, de messziről megismertek, odajöttek a ketrec elejéhez, dugdozták a kis kobakjukat simogatásért. Felkaptam őket, fizettem aztán már indultunk is haza. Kicsit macskaszaguk van, de jól néznek ki, és úgy fest lelkileg sem viselte meg őket a dolog.

Amikor hazaértem, épp ébredeztek a vendégek. Ők nem reggeliztek, mert ma párom munkahelyén ebédeltünk, és arra spórolták a helyet. :) Két autóval mentünk, én elök, ők pedig követtek. Ebéd után ők elhúztak San Francisco-ba, én pedig megvártam páromat és hazajöttünk.

No comments:

Post a Comment