Friday, May 30, 2008

Munkanap

Ma meglepetésszerűen megjelentem a munkahelyemen. Nem számítottak rám, de miután a vendégek ma a Yosemite Nemzeti Parkba mentek kirándulni, párom dolgozik, gondoltam én sem maradok itthon egyedül. Örültek nekem, éppen két csoport is érkezettm, és Jennifer, aki általában tanít, épp nem volt itt.

Munka után korán hazajöttem, kicsit kitakarítottam. Aztán este elmenünk négyesben vacsorázni. Arya nevű helyre mentünk, kicsit odébb van, de a leírás alapján jól hangzott. Azt írták "global kitchen", ami náluk amerikai, olasz és perzsa ételeket jelentett. A hely dekorációja perzsa lehetett, nem volt túldíszített, ízléses volt. Finomat ettünk mindannyian, hármasban elfogyasztottunk egy palack vörösbort is (a sofőrünk nem ivott), és még desszeret is kóstoltunk. Aztán igencsak jóllakva és elfáradva hazagurultunk (autóval) és eltüntünk ágyikóinkba.

No comments:

Post a Comment