Friday, May 2, 2008

Fodrásznál

Ma 12:30-kor a fodrásznál volt jelenésem. Előtte a diplomámmal foglalkoztam, aztán egyszercsak elindultam. Oda is értem időben, megkezdődött a hajam festése. Most csak a hajtöveimet festette be a lány, aztán melírozta őket egy kicsit, hogy jobban egybemosódjon az egész. Nos, a folyamat 4 és fél óráig tartott. Közben megebédeltem - sejtettem, hogy most sem leszek ott túl rövid ideig, úgyhogy vittem magammal elemózsiát bőven: wrap-et, almát és egy banánt is, meg természetesen a kulacs vizet.

Utána siettem haza, mert fél hatkor a Dinysos társaság újabb gyűlésén kellett részt vennem. Ez a hangzatos név néhány lelkes borkedvelő embert jelent, akik péntek délutánonként összegyülnek, és néhány üveg bor társaságában elbeszélgetnek. Két emberenként viszünk egy üveg bort, aztán valamennyi elfogy belőle, megkóstoljuk egymás borait is. Ma ott volt egy fazon, akiről már többször hallottam, hogy nagy borismerő. Nicolával már azt gyanítottuk, hogy csak legenda, mert mi még sosem láttuk. De nem, tényleg létezik. :) Beszélt kicsit a borokról, az egyiket eléggé le is szólta. Tény, nem volt a legjobb bor, amit valaha ittam, de biztos nem tudtam volna olyan szakszerűen rosszat mondani róla, mint neki sikerült. :)

No comments:

Post a Comment