Wednesday, May 14, 2008

Forráspont

Furcsa dolog ez a Fahrenheit. Sosem foglalkoztam vele, megtanultam, hogy ha napközben majd kb. 60F lesz, akkor még aránylag hűvös van, nem árt a hosszúnadrág esetleg egy kardigán még reggel. A 80F az már jó meleg, rövidnadrágos-pólós idő. Igenám, de most elkezdtek 90 sőt, 100 Fahrenheittel ijesztegetni minket. Az azért már kicsit riasztóan hangzik, az mégiscsak forráspont..

Ma korán végeztem a munkahelyemen, utána elmentem könyvtárba, kb. délután egy körül sétálgattam a napon. Nem sokat, de sikerült picit megpörkölni magam, pedig már jó szinem volt. Nem látszik, csak érzem. És lassan már gyalog sem látok, nem csak az autóban, a szikrázó napsütés visszaverődik mindenhonnan. Napszemüveg lesz ebből, meg talán valami csinos sapi vagy kalap. Utóbbival semmi gondom, de a napszemüveg ötlettel még nem barátkoztam meg egészen, sosem szerettem őket.

No comments:

Post a Comment