Friday, October 23, 2009

Személyiségek az utcán

Néha igen érdekes személyiségeket látok az utcán. Ma is találkoztam eggyel, ahogy egy piros lámpánál várrtam. Jött egy molett, de csinos hölgy fekete, térdig érő ruhában, hajában fekete pánt, csinos fekete magassarkú. A Caltrain-hez ment. Ami érdekes volt: piros női biciklin ült és úgy biciklizett, mint aki közben nagyon imádkozik, hogy csak el ne dőljön. De megoldotta, átkelt az úttesten, leparkolta a biciklijét. Továb már nem láttam mert zöldet kaptam és mennem kellett.

Aztán este kicsit rohanós lett az estém. Én elmentem Avitalt megünnepelni, szülinapja volt és étteremben ünnepelt a barátaival. Páromat itthon hagytam azzal a feltétellel, hogy alszik egyet, amíg én elvagyok. Már több napja alig alszunk éjszaka, nagyon rá fér az alvás. Aztán a szülinapi vacsi után még mentünk a Houge parkba a szokásos csillagpartira. Teleszkópot már nem vittünk, ahhoz már túl későn értünk. De jó volt látni az ismerőseinket, beszélgetni velük, és az ő szkópjaikon keresztül szemlélni az eget.

No comments:

Post a Comment