Saturday, October 31, 2009

Halloween

Ma volt Halloween. Nem ünnepeltük meg, még csak nem is dekoráltunk itthon. Elővettem a tavaly készített kis papírzsákokat, tettem mindegyikbe egy KitKat-et és egy Reese's Pieces-t (utóbbi itt kedvelt földimogyorós csokitallér), és elhelyeztem őket egy nagy tálban. Hátha valaki bekopog az ajtón és azt mondja: Trick or Treat.

És egyszercsak tényleg csöngettek. Kinyitottam az ajtót, és ott állt valaki félelmetes maszkban és gyerekhangon azt mondta: Trick or Treat. Gondoltam jobb a békesség, adtam neki egy töltött papírzacsit. A maszk megköszönte és távozott.

Egyébként a napot a lila, yo-yo virágos táska varrásával töltöttem. Eredetileg egészen más méretűre terveztem, de elszámoltam magam. Aztán utólag rájöttem, nem is baj, ez a fazon jobban tetszik, mint amit kiterveltem. :) Kép a táskáról a Picasa-n a Sewing Projects albumban található.

No comments:

Post a Comment