Saturday, October 24, 2009

CD állvánnyal kezdődött...

Ma elmentünk IKEA-ba CD/DVD állványt venni. Jártam ott a napokban, találtam egy szimpatikus példányt, de olyan nehéz volt, nem tudtam egyedül levenni a polcról, eladót nem találtam, úgyhogy otthagytam. Gondoltam majd párommal együtt eljövünk, és megvesszük.

Eljöttük, megnéztük és nem vettük meg. Rájöttünk, hogy nem tetszik nekünk. Majdnem vettünk helyette mást, de aztán az utolsó pillanatban rájöttünk, hogy mégsem. Előbb hazamegyünk és kitaláljuk, hogy pontosan mit is akarunk venni hova és milyen színben.

Hazamentünk, és átrendeztük a nappalit. A kanapét szétszedtük és a sarokelem nélkül hosszúkásra szereltük össze. A sarokelem pillanatnyilag csak úgy céltalanul áll a nappaliban, de majd átkerül a hálóba az egyik sarokba. A hálóból a kinyitható kanapét eladjuk (az most a nappali közepén várja sorsának beteljesülését) és a helyére veszünk polcot. A nappaliban a TV kap majd valószínűleg új állványt, aminek az aljában lesz CD tárolási lehetőség. Ezek most kb. a tervek. Képek majd készülnek, és majd teszek is fel.

Este aztán még elmentünk csillagászkodni is. Nem messze, a Coyote Lake-hez. Ez kb. egy óra autóval tőlünk. Jött még a Daniel ill. egy barátja a két kisfiával. A másik pasinak van egy jó nagy dobsonian típusú teleszkópja, amit árul. Gondolta megmutatja nekünk, hátha megvesszük. Az ég egész jó volt, de néha komoly gondjaim akadtak megtalálni az egyébként könnyű objektumokat is. Néha nem megy. Főleg ha fáradt vagyok. Meg hideg volt ám eléggé. A szél szerencsére nem fújt túlságosan, de az összes nálam levő pulóvert magamra húztam, és az bizony nem volt kevés. :)

No comments:

Post a Comment