Friday, October 16, 2009

Polcok

Ma szereztem két könyvespolcot. Még jó régen egy OSH nevű boltban láttam a polcot, de akkor nem tudtam, hogy majd kelleni fog nekünk. Most rájöttem, hogy igen. Nem is túl drága, színben és fazonban passzol az egyik meglevő polcunkhoz, pont jó lesz nekünk. El is mentem az egyik közeli OSH-ba, de ott nem volt. Megkérdeztem, hogy másik üzletükben van-e esetleg. Megnézte nekem a lány, de azt mondta nincs. Nem hittem neki, ugyanis közben egy kollegájával pont azt beszélgették, hogy nekik itt nem fizetnek eleget ahhoz, hogy rendes munkát végezzenek. Ha nem stimmel a pénztár, hát nem stimmel.. Úgyhogy átmentem egy másik OSH-ba. Mit tesz Istenke, volt nekik polcuk. Több is. :) Kettőt vettem.

Aztán elmentem fodrászhoz. Most csak beugrottam a Great Mall-ban egy fodrászatba, ahol vagy 3 kóreai fodrász folyamatosan dolgozik. Mosással és szárítással együtt 25 dolcsit fizettem, fél óra alatt végeztem. Ez itt olcsó és gyors. Ez a hajamon is látszik, de jobb, mint volt össze-vissza lenőve. Majd legközelebb megyek rendesebb helyre.

Aztán itthon a könyvespolcokat telepakoltuk, elhelyeztük. Párom meg a barkácscuccait rendezte el, a csavarokat szépen szétválogatta kis rekeszes dobozokba. Alakulunk. A végén még tényleg rend lesz itthon. Úgy értem, olyan igazi rend. Amit meg is lehet tartani. :)

No comments:

Post a Comment