Wednesday, August 5, 2009

Mindit találok valami újat

Ma délután egyszercsak bepakoltam a hálózsákot, sátrat, felfújható ágyat a kocsiba, hogy most már végre visszaviszem a Drive-in Closet-be. Mikor odaértem, és fel akartam vinni a cuccost a tárolónkba, ráeszméltem, hogy a lakatkulcsot bizony otthon felejtettem..

Bánatomban a GPS segítségével röltex-et kerestem magamnak a környéken. Úgy emlékeztem, van arra fele egy Jo-Ann (amerikai röltex szerű áruház), de nem azt találtam, hanem valami egészen mást. Egy talán vietnámi röltexet. Érdekes hely volt. Rengeteg anyag, sűrűn tele a bolt, sehol egy asztal, ahol méretrevágnák. Kiderült, a vágás úgy történik, hogy az eladót odaviszem a kiválasztott anyaghoz, leméri a mennyiséget a nála levő yard-mérővel, bevágja az anyagot majd szépen egyenesen ott helyben eltépi.

Ja igen, a bolt tele volt a tipikus kínai piaci ruhadarabok alapanyagaival: borzalmas műszálak, flitterek, műanyagok, vakító zöld és aranyszínű műbőr, miegymás. De voltak csinos, szép, rendes anyagok is. Vettem én is egy adag barna színű anyagot, amiből majd párna lesz, hogy ha megint meccsre megyünk, vigyünk magunkkal, hogy azon tudjunk ülni, ne csak a hideg széken/padon.

No comments:

Post a Comment