Thursday, August 27, 2009

Farm Fresh To You

Ma jött a harmadik szállítmány a Farm Fresh To You cégtől. Ők azt csinálják, hogy egy közeli farmon bio zöldségeket és gyümölcsöket termelnek, majd ezeket házhoz/irodához szállítják. Több féle variáció van, mi a kis csomagot kapjuk heti egyszer. Az kettőnknek elég is. A mai szállítmányban volt pl.: 2 kis fej brokkoli, 3 céklagumó, 0,5 kg szőlő, ugyanennyi paradicsom, hagyma, paprika, 1 nagy padlizsán és 1 csinos uborka. Ja, meg egy adag friss rozmaring. Még a múlt heti adagból van egy adag koktél paradicsom meg 2 nagy fej gomba. A hétvégén úgyis grillezni akarunk, legalább egy része már megvan az alapanyagoknak.

Részben kíváncsiság vezérel minket - így kapunk bármit, legyen az édeskömény, sárga zukkini szerű tököcske, édesburgonya vagy bármi egyéb. Az ismeretlen dolgot nem merem megvenni a piacon vagy a boltban. Viszont ha már itt van és receptet is mellékelnek hozzá, akkor elkészítem. És aztán rájövök, hogy finom. Az édeskömény például nagyon ízlett nekem is, páromnak is.

Részben azért csináljuk, hogy sok zöldet együnk - mindketten felszedtünk kicsit. Párom a nincs-vacsora megoldással is meglenne, nekem az nem működik. Én az alacsony kalóriás vacsorákat részesítem előnyben.

Persze meglátjuk, meddig marad ez így. Ugyanis hiányolom a Farmers Market-ot, annak olyan kellemes hangulata van, mindenféle finomságokat meg lehet kóstolni, és van néhány remek pékárujuk is, amit sehol máshol nem láttam még. Bár, lassan nem sok minden fog visszatartani attól, hogy megpróbáljak én magam hasonlóan finom pestós kenyeret sütni. :)

No comments:

Post a Comment