Tuesday, August 18, 2009

Fun @ Google

Ma bementünk párom munkahelyére. Vacsorázni. Vacsora előtt picit sétáltunk, és nicsak mit találtunk. Egy androdid szobrot, és mellette egy óriás cupcake-t. Elsőre én sem értettem, hogy miről van szól. Az androidot megismertem, és tudtam, hogy ő a telefonom, illetve a rajta található platform (operációs rendszer). De a cupcake-kel nem tudtam mit kezdeni. Aztán párome elmondta, hogy az bizony az épp aktuális programverzió, ami fut rajta. Olyan aranyos név, és a szobor is csinos. :)

Aztán beléptünk az épületbe. Ott meg az Alien jött szembe velünk, páromat jó alaposan meg is ijesztve. Én persze nem voltam rest, gyorsan lekaptam a pillanatot. :)

Megmenekülve minden bajtól (én nem ettem dugig magam sütivel, és páromat sem fogyasztotta el az Alien) lassan eljutottunk a vacsora színhelyére is. Ahol természetesen most is mindenféle finomság vár minket.

No comments:

Post a Comment