Friday, August 7, 2009

Jenn-nel

Ma délelőtt átjött Jennifer. Elmentünk a Santana Row-ra, ez kb. Sunnyvale belvárosa. Van ott egy papírbolt, Jenn azt akarta megmutatni nekem. Készül az esküvőjére (jövő nyáron lesz), és ott nézett meghívókat is meg ilyesmiket. Szép bolt, de roppant drága. Aztán átmentünk még a Crate & Barrel-be is. Hétvégén esküvőre megy, és az ijfú pár ebben az üzletben adta le a nászajándéklistát.

Hazafele vettünk egy-egy szendvicset ebédre. Eredetileg főzni akartam, de az elmaradt, és nem is igen volt otthon semmi olyasmi, amiből gyorsan össze tudtam volna hozni valamit. Jenn délután még ment dolgozni, de szerencsére így is maradt még egy kis időnk otthon hobbizni. Ő készített egy üdvözlőlapot az esküvőre, én pedig a képen látható naptárkán ügyködtem.

Aztán ma ismét elmentem a tárolónkhoz (most már kulccsal), aztán a Whole Foods-ba bevásárolni, és megint páromnál kötöttem ki. Ismét bent vacsiztunk - roppant egészséges de finom dolgokat. Pénteken talán csak egy helyen van kaja, és ott a legvadabb, legegészségesebb dolgokat készítik csak. Pl. zöldségből álló lasagna, amiben a tészta helyett vmi sárga cukkini van, a besamel szósz teljesen hiányzik, viszont volt benne spenót, paradicsom, és még ez-az. Aztán ettünk gombás rizottót, kukoricasalátát (nem majonézzel, valami egyébbel), báránysült szeletet. Na jó, volt desszert is, vmi gyümölcsös felfújt talán. Az remek volt.

No comments:

Post a Comment