Friday, August 21, 2009

Home-made granola

Granola: finomság. Sütőben pörkölt zabpehely, pucolt vagdalt mandula, kesudió, kókuszreszelék, cukor és olaj keveréke. Felhasználás: fagyin, joghurttal és gyümölccsel (pl. aszaltszilva, grapefruit).

Ezt sütöttem ma, ez látszik a képen. Eddig mindig boltban vettem, de a napokban a kedvenc tv-s szakácsom megmutatta, hogyan kell házilag elkészíteni. Miután elkészült, arra is rájöttünk, hogy mennyivel finomabb is, mint a bolti. Lehet dúsítani persze mazsolával, aszalt áfonyával, de valójában szerintem felesleges. Ez így pont jó. :)

Ja, sütöttem ám mást is. A kedvenc vaníliás sütimet, a holnapi Star Party-ra. Az első adag sajnos kicsit sötétebb lett a kelleténél. Ami azért különösen sajnálatos, mert pont azokat szaggattam csillag formájúra. De a többi (virágocska, szivecske) adag már jól sikerült, azt holnap el is visszük magunkkal.

No comments:

Post a Comment