Thursday, September 24, 2009

Los Gatosban

Ma reggel az ébresztőóra után nem sokkal megszólalt párom csipogója is. Nem volt mese, fel kellett kelnie dolgozni. Gyorsan, valami gond volt a rendszerrel. Eltartott egy darabig, amíg sikerült a helyzetet megoldaniuk, úgy hogy aránylag későn indult be dogozni. Vele tartottam. Amíg ő egy meeting-en volt, addig én a hallban vártam rá és kiprbóbáltam a masszázs fotelt. Nem mondom, hogy feltétlenül jó volt, de egy érdekes élmény mindenesetre.

Ebéd után hazajöttem, jött Jennifer is, és elmentünk Los Gatos-ba. Aranyos kis város itt a környéken, még nem jártam. Bementünk könyvesboltba, aztán két fantasztikus konyhafelszerelés boltba, különböző jópofa kis üzletekbe. Voltunk kávézóban is, ahol én egy jegeskávét kértem. Arra számítottam, hogy kapok egy fincsi kávét alján vaníliafagyival, tetején tejszínnel. Ehelyett kaptam kb. 2 deci gyenge kávét egy csomó jégkockával. Miután tettem bele cukrot és felöntöttem tejjel, egész jó lett. Aztán bementünk egy édességboltba is. Volt benne ehető csoki is, de az árult termékek többsége számomra nem minősül élelmiszernek. Cukor, kukoricaszirup, szinezék és
ízesítő. Volt amit már kénytelen voltam kóstolni, jó pocsékok. De az itteniek sokan szeretik ezeket a cuccokat. Aztán hazamentünk, útközben még felkaptuk páromat a munkahelyén.

No comments:

Post a Comment