Friday, September 4, 2009

Menlo Park-ban

Ma este hivatalosak voltunk egy szülinapi vacsorára. Párom egyik kollegája ma ünnepelte a születésnapját, és ennek örömére meghívta kollegáit, hogy tartsanak vele egy vacsorára. Menlo Park-ban nézett ki egy olasz éttermet az ünneplésre. Menlo Park tőlünk kicsit északabbra van, nem túl messze, egész gyorsan oda is értünk. A pizza amit ettem finom volt, de a desszert, ami gyönyörűen nézett ki, sajnos nem.

Viszont láttam egy fűszerboltot az étteremtől nem messze. Akkor fedeztem fel, amikor jöttünk hazafele. Semmi mást nem árulnak az egész boltban, csak fűszereket. Sajnos már zárva volt, így csak kívülről tudtam megszemlélni. Azt láttam, hogy egészborsból legalább 6 féle volt nekik. Majd egyszer lehet, hogy ellátogatok arra nappal is, biztos érdekes dolgokkal lehet ott találkozni.

No comments:

Post a Comment