Sunday, September 20, 2009

SNF: Sunday Night Football

Reggel megint arra ébredtünk, hogy nagyon meleg van. Gyors sátorelhagyás, reggeli, pakolás és indulás haza. Én vezettem. A Cadillac-et. Huh, nagy az az autó. :) De jól megy, azt meg kell hagyni.

Aztán egyszercsak jött a riadalom. Párom rájött, hogy nem találja a gyűrűjét. Megálltunk. Elkezdtük kipakolni a csomgatartót, hátha megtaláljuk valamiben. De nem. Aztán rávettem páromat, hogy menjünk vissza a kemping helyre. Azt mondta, szerinte sátortekerés közben eshetett le az újáról. Nem sok esélyünk van megtalálni, de meg kell próbálni. A kemping bejáratánál a Ranger kicsit meglepetten nézett ránk, de visszaengedett minket. Ott vagyunk a fa alatt, nézelődünk és reménykedünk. Meglátjuk-e a kis aranykarikát a poros-fűcsomós földön. Egyszercsak párom elmosolyodik. Azt mondja, ne mozduljak. Ő látja. Megláttam én is. Megtaláltuk! Gyorsan elraktuk és irány ismét haza. :)

Ismét én vezettem, de aztán az út 2/3-ánál átadtam páromnak a kormányt. Addigra már kezdett kijönni rajtam a fáradtság az éjszakázástól, és éreztem, hogy nehezebben koncentrálok az útra.

Itthon aztán felcuccoltunk gyorsan, majd leültünk focit nézni. Ma van a Sunday Night Football, a vasárnap esti foci. Fontos esemény. Megnéztem én is a meccset.

No comments:

Post a Comment