Saturday, September 5, 2009

Póker party

Hétfő, Labor Day, szabadnap az USA-ban. Ilyenkor persze sokan elmennek pár napra kirándulni erre-arra. Mi is gondoltunk rá, de aztán itthon maradás lett belőle. Hogy azért mégse legyen annyira egyhangú a hétvége, a mai napra póker partit szerveztünk. Párom kollegái jöttek át, összesen 7-en voltunk.

Nem indult túl jól a dolog. Időben lementünk, hogy elfoglaljuk a kedvenc grillezőnket (hétvégén néha előfordul, hogy nehezen találni helyet), de mint kiderült, sajnos nem működött. Akkor én egyrészt szóltam a Leasing Office-ban, hogy küldjenek valakit, aki megcsinálja, másrészt másik grillező után néztem. Nagy sokára találtam egyett, ott letáboroztam. Közben megérkeztek az első vendégek. Őket párom otthagyta az eredeti grillnél, ő pedig újabb helyet keresett, mert amit én találtam, az nem igazán volt alkalmas kártyázáshoz. Legalább egy óra elteltével végre sikerült megjavítani a grillt az eredeti helyünkön, mindannyian visszamentünk. Megkezdődhetett végre a játék és a grillezés. A játék jó volt, én nyertem is 2 dolcsit. :)

No comments:

Post a Comment