Thursday, September 17, 2009

Kalap

Reggel álmosan keltem, tegnap megint fél 3-ig fent voltam. Párom tovább is, neki még dolga volt. Aztán gyorsan nekiláttam a mindenféle elintéznivalónknak. Felhívtam az egyik macskapanziót, amit tegnap ajánlottak nekünk. Szerencsére tudja a hölgy fogadni Expikét - reméljük, következő alkalommal is. :) Aztán még elmentem Target-be, vettem egy hűtőládát, meg a Trader Joe's-ban készkaját meg almát, ilyesmit. Hogy holnap magunkkal tudjuk vinni kempingezni. Mire hazaértem, párom pont kitalálta, hogy bemegy dolgozni, meg esetleg pókerezni is egy kicsit.

Ő elment, én nekiláttam az összecuccolásnak. Aztán fogtam magam, előkaptam a varrógépem, és befejeztem a kalapot, amit a napokban már kiszabtam. Páromnak készült, napszúrás ellen. Szerintem csinos lett, remélem neki is tetszeni fog majd.

No comments:

Post a Comment