Saturday, September 19, 2009

CalStar 2

Reggel arra ébredtünk, hogy bennünket bizony főznek. Igen gyorsan hagytuk el a sátrat, nagyon meleg volt benne. Aztán már kicsit lassabban, de megreggeliztünk. rendet raktunk a környékünkön. Lementünk ismét a tengerpartra, de egy darabig csak az árnyékban ülve beszélgettünk egy piknikasztalnál. Amikor már kicsit a hőség, kimerészkedtünk az árnyékból, lesétáltunk a vízhez, majd bele is mentünk. Elég vacak iszapja volt, az a bokáig süppedős nyálkás izé, de elég jól mélyült, hamar át lehetett váltani úszó módba. Ezt is tettük, keringtünk egy időt a vízben.

Aztán leszáradtunk, visszamentünk a sátorhoz. Felállítottuk a távcsövet, vacsoráztunk. Most kész kaját ettünk, amit csak meg kellett melegíteni. Felavattuk az új kis kempingfőzőnket. Jól működik, mint a képen látható, párom remekül főzte benne a paradicsomos-húsgombócos tésztát. Vacsi után lefeküdtünk aludni egyet. Már sötét volt, mikor felkeltünk. Akkor felvettem a meleg cuccaimat, magamhoz vettem a pokrócot is, és meglátogattuk a távcsövünket. Aztán nézelődni kezdtünk benne. Párom segítségével most én is kerestem objekteket, találtam is. Gyönyörű volt az ég!

Aztán amikor kezdtem fázni kicsit, sétáltunk egy nagyot, meg főztünk teát. Sötétben. Sikeresen. Nem gyújtottunk fel semmit, a forróvízzel betaláltam a kulacsba, és a tea jó lett. Most én is egészen sokáig bírtam a nézelődést, az alvás és a séta jót tettek fázás és álmosság ellen is.

No comments:

Post a Comment