Thursday, February 5, 2009

A világ végén..

Ma az állatorvosnál kezdtem a napot. Megvizsgálta Lizut, adott neki antibiotikumot meg hamit, amit injekcióstű műanyag részével bele tudok én is pumpálni a kislányba. Aztán majd szombaton szeretné megnézni újra.

Utána elmentünk Avitallal a világ végére. Na jó, nem olyan messze, csak egy Scrapbooking boltba. Tényleg semmi mást nem árultak, csak scrapbooking alapanyagokat. Szép papírjaik voltak, meg rengeteg díszítőelem, aminek a nagy részét sejtésem sincs, hogyan lehet felhasználni. Viszont néhány csinos színű bélyegzőt és egy helyes pecsételőkészletet én is vettem.

Aztán egy Subways-ben ettünk ebédet. Itt folyton reklámozzák az 5 dolcsis "footlong" szendvicset. Az 12 inch, ami 30 cm. Tehát óriási. Mi "csak" egy-egy 6 inch-est ettünk, nekem az is bőven nagy volt, de jól is esett, addigra már nagyon korgott a gyomrom az éhségtől.

Aztán betértünk a Jo-Ann-be. Ez egy textil- és hobbi üzlet. Itt vettem csinos hímzett kordbársony anyagot, mert épp igencsak le volt értékelve. Szoknya lesz belőle. Tegnap pedig vettem kétféle pöttyös anyagot, abból nyári ruha lesz. Azt még olcsóbban vettem, gondoltam kísérleti darabnak nem szabad sokba kerülnie. :)

No comments:

Post a Comment