Monday, February 23, 2009

Varangyosbékaetetés

Úgy volt, hogy reggel a gyerekprogramban segítek a GRPG-ben, de Linda írt levelet, hogy az elmarad, mert túl nagy a sár. Azért bementem így is, de csak az irodában segítettem. Ebédidő környékén Linda megkérdezte, hogy megszeretném-e nézni, ahogy megetetik az iroda varangyosbékáját. Gondoltam miért is ne. Bébiegeret adtak neki, hármat is. Az egérkék 1 naposak voltak, szőrtelenek, rózsaszínek és roppant kicsik. Valamint élők. Egyesével letették őket a béka elé, az egyszercsak kinyújthatta a nyelvét és bekapta az egeret. A nyelvnyújtásos részt nem láttam csak azt, hogy a földön fekvő egér hátsó lábacskája és farkincája egyszercsak a béka szájából kandikált ki. Érdekes dolog a természet.

Aztán én is megebédeltem - konzervlevest egy szelet kenyérrel és hazajöttem. Itthon nem sok mindent csináltam, majd este elmentem Pilates órára. Az jó volt nagyon. Hasonló torna a Callanetics-hez, amit régebben csináltam.

No comments:

Post a Comment