Sunday, February 1, 2009

Superbowl Party

Ma volt a Superbowl, az amerikai foci döntője. Ennek örömére partyt rendeztünk, meghívtuk Bálint egyik kollegáját, Mike-ot, Jennifert és a barátját, Wes-t. A parti tiszteletére vettünk jó adag tortilla chips-et és hozzá salsa szószt. Azonkívül Mike főzött chili-t, valamint párom és Mike együtt sütöttek "Bacon Explosion"-t (Bacon robbanás). Ez utóbbi igen érdekes cucc. Van benne bacon szalonna, darált disznóhús és reszeltsajt. Úgy nézett ki a dolog, hogy először a bacon-ből párom készített szövetet. Erre rákente a darálthúst, majd a közepébe sült bacon darabkákat és jó adag reszelt sajtot szórt. Az egészet feltekerte és a sütőben szép lassan megsütötte. Krumplipürével még éppen ehető nehézségű cucc lett belőle. Jennifer pedig articsóka szószt csinált, ami ugyan elég szilárd lett, de legalább finom és hasonlóan kalóriadús. Volt ugyanis benne majonéz, krémsajt, és reszelt sajt. Na jó, meg egy kis articsóka és hagyma is jutott. :) Én egy gyümölcssalátával és corn (kukorica) muffin-nal járultam hozzá a dologhoz. Utóbbit a chilihez ettük, jól passzolt hozzá.

A meccset nem igazán néztem, inkább Jenn-nel alkottunk. Ő megint egy patchwork takarón dolgozott, én pedig egy régi gyöngy nyakláncomat fűztem újra. Ezt már több éve tervbe vettem, csak lassan jutottam el idáig. A meccs után még egy darabig maradtak a vendégek, eldumálgattunk, iszogattunk, eszegettünk. Jó volt.

No comments:

Post a Comment