Wednesday, February 18, 2009

Card Making

Ma délelött voltam dolgozni a GRPG-ben. Utána hazajöttem, ebédeltem és átmentem Avitalhoz. Képeslapokat gyártottunk nagy erőkkel. Mindenféle alkalmakra: születésnap, csak úgy, jobbulást és egy-kettő még eldöntetlen, vagyis nincs rajta felirat. Majd a képekről meglátjátok, ha készítek és feltöltöm. Mondjuk holnap reggel. Aztán estefele amikor hazajöttem, párom már itthon volt. Kihívta a DirectTV-t, hogy hátha rálátnak a műholdra az erkélyünkről, és akkor jobb áron juthatunk TV-hez. De sajnos nem, marad a jelenlegi előfizetésünk.

A macsekok amúgy jól vannak, Lizával is minden rendben, semmiféle tünetet nem mutat abból, hogy beteg lenne. Persze, nem élvezi, hogy be van zárva a hálószobába, de azért töltünk vele is időt bőven, amikor itthon vagyunk. Ma pl. odabent olvasgattam az ágyon egy félórácskát, amíg párom még dolgozott. Fel-alá mászkált rajtam, dorombolt, bukfencezett - nagyon jópofa volt. :)

No comments:

Post a Comment