Monday, February 2, 2009

Hétköznapi tennivalók

Ma csupa intéznivalót intéztem. Jártam bankban (befizetni egy csekket a számlánkra), Fry's-ban (visszavinni a hibás karácsonyi ajándékot), Thrift Store-ban (leadni mindenféle nem hordott, kinőtt stb. ruhadarabokat), és Lush-ban (venni barna hajszinezőt). Ezzel kb. el is telt a nap nagy része, ugyanis nem túl korán álltam neki a dolognak, és mindent szép komótosan csináltam. Az autóban útközben többször azt fontolgattam, hogy bekapcsolom a légkondit, olyan jó idő volt. De egyelőre gyözött a nyitott tetőablak, az sokkal finomabb. :) Hihetetlen, hogy milyen ragyogó napsütés tud itt lenni napközben. Nem értem, hogyan csinálja ezt az időjárás errefele.. Persze nem bánom. :) Na jó, egy kicsit talán. Elvégre a tavasz egy szép évszak, de itt már a végét járja, mindjárt itt is van a nyár.

No comments:

Post a Comment