Wednesday, February 4, 2009

Vendégségben

Délelőtt itthon voltam, és kb. semmit tettem. Lizukát próbálom etetni továbbra is, de nem sok sikerrel járok. Bár a kedve láthatóan jobb a kislánynak, továbbra sem eszik.

Aztán ebéd után elmentem a Walmart-ba, vettem anyagot nyári ruhához. Gondoltam varrok egyet. Barna anyag, türkizzöld pöttyökkel. Nem vagyok benne biztos, hogy mennyit fogom hordani, de főleg az a cél, hogy kipróbáljam, tudok-e ruhát hordani. Ha igen, akkor tökéletesen meg fog felelni itthonkának. Ha nem, akkor meg nem buktam sokat, mert nem volt drága anyag. :)

Aztán felhívtam Avitalt, hogy nincs-e kedve holnap csinálni valamit. Van kedve, de áthívott kávézni és muffint enni. Úgyhogy átmentem "vendégségbe". :) Ittunk kávét és ettünk roppant finom csokis muffint. Párom is odajött, ahogy hazaért és meglátogatta a macsekokat. Szereti Avital muffinjait. :)

No comments:

Post a Comment