Sunday, December 27, 2009

Ünnepek alatt/után

Szépen teltek a Karácsony napjai, itthon volunk kettesben, ill. hármasban Expikével. 25-én párom főzött roppant finom töltött káposztát. Először kifaggatta Édesanyját, hogy mit kell változtatni a szakácskönyv leírásán, aztán szépen minden hozzávaló mennyiségét átszámolta USA rendszerbe és nekiállt. Mint múltkor a húslevest, ezt is nagyon szépen precízen csinálta és roppant finom lett a végeredmény. Igen alaposan be is lakmároztunk, a képen már csak a maradék látható. :)

Én új süteményt sütöttem, kíváncsiságból és azért, hogy tudjak vinni ajándékba a különböző főnökeimnek. Hétfőn meglátogatom a GRPG-t, kedden megyek a Rebuilding Alliance-be, aztán a következő héten még a PACE-be ugrom be egy picit. A süti az Ír főzőmagazinomból származik, de cukros máz helyett csak csokit csorgattam rá. Ezt a műveletet még gyakorolnom kell, de azért az eredmény nem lett túl rossz.

Aztán tegnap, szombaton, a konyhában rendeztünk át dolgokat. A cocktail alapanyagok a konyhapultról bekerültek az egyik szekrénybe, ami aztán láncreakcióként azt hozta magával, hogy a konyhaszekrények felét átrendeztük, a pultról igyekeztünk mindent elrakni, és elhelyeztük ott az új robotgépemet is. A Jézuska hozta, csak úgy mellesleg, mert a fő ajándék a gyúródeszka. Úgy döntöttünk, kipróbáljuk, és ha kiállja a próbát, marad.

Párom meg berendezte a szerszámostáskáját (megjegyzem, praktikusnak tartja és örül neki), aztán gyorsan elővette, és felrakott nekem ezt-azt a konyha falára.

No comments:

Post a Comment