Sunday, December 6, 2009

Adventi naptár

Elkészült az adventi naptár végre, feltettem gyorsan a falra is. Az étkezőasztalnál kapott helyett. Jó kis meló volt, de megérte. Ráadásul bármikor újrahasználható, csak csokit kell szerezni bele. Idén találtam csinos kis csoki lapocskákat mindenféle téli motívummal: hóember, mikulás, hintaló és plüssmaci.

Ma voltam egyébként "Ornament Exchange" (Karácsonyfadísz-csere) partin. Tetszett, jó buli volt. Mindenki visz egy díszt, becsomagolva. Bedobjuk a közösbe mindet, majd sorban húzunk. Az első ember húz, a második dönt, hogy ellopja-e azt, vagy húz egy másikat. Nem lopkodtunk túl sokat, de azért valamennyit igen. Én egy hatalmas kék gömbbel jöttem haza. Nem mondom, hogy az volt a legjobb dísz, de voltak sokkal rosszabbak is.

Amíg én Jenniferrel ezen a bulin voltam, párom két sráccal lelkesen focit nézett itthon, úgyhogy ő sem érezte rosszul magát. Na jó, annak nem örült, hogy a kedvenc csapata kikapott, de ilyen van néha sajnos.

No comments:

Post a Comment